إدارة الأزمة Archives - 180Post
A sign is seen outside the entrance of a Russian branch of the Jewish Agency for Israel (JAFI) office in Moscow, Russia, Wednesday, July 27, 2022. The Russian authorities have appealed to court to close the Moscow office of the Jewish Agency for Israel for alleged violations of the law. (AP Photo/Alexander Zemlianichenko)

FB_IMG_1610646800270-1280x853.jpg

يقول المثل العامي "قد بساطك مد إجريك". بطبيعة، يعني ذلك في حالة لبنان المأزوم إقتصادياً ومالياً ونقدياً وصحياً إلى البحث عن الخيارات التي لا تكبده أعباء إضافية من جهة وتساعده في توفير اللقاحات ومن خلالها المناعة لأغلبية الشعب اللبناني في مواجهة فيروس كورونا، من جهة ثانية.